11/6-10

Då har jag tagit mig an lite nya utmaningar. Denna gången blev det en utmaning hos fruarnalilja och en utmaning hos månadens utmaning.



Hos fruarnalilja är det utmaning #22 Och mitt bidrag ser ut såhär.
Ett grattis Kort till min sambos storebror.


www.fruarnalilja.se





Mitt Bidrag till Månadens utmningen ser ut på detta viset.
Bilderna som fanns på bloggen fick mig att känna sommar, värme och lycka och det va de som jag skulle få ner på mitt kort.


www.utmaningensblogg.blogspot.com



Ni får förlåta mig för de ur kassa bilderna. Men jag har lånat ut min kamera till min kära mor som ska på semster på söndag, så jag fick använda mobilkameran.



Där tackar jag för mig för denna gången.
I morgon är det en STOR STOR dag, bilder och berättelse kommer innom kort ;)

Kommentarer
Postat av: Milo

Hej hej!

Vad fin din blogg är!!! Roligt att kunna titta på dina alster oxå! =)

Kram Milo

2010-06-14 @ 16:56:25
URL: http://fruarnalilja.se
Postat av: Liinda

Hej Milo!

Vad kul att du hittat hit. Tack! =) jag är faktiskt jäkligt nöjd med den. Ska bara se till att fylla den med massa scrap alster och lite skit snack så blir det bättre :D

Kram!

2010-06-14 @ 21:59:06
URL: http://vadjagkan.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0